Sociale media inzetten voor jouw organisatie

Sociale media inzetten voor jouw organisatie

Beschrijving van de vorming

Jouw klanten of de inwoners van jouw stad of gemeente verwachten dat je als organisatie ook goed bereikbaar bent via sociale media.

Tijdens deze vorming leer je de belangrijkste sociale media kanalen kennen en gebruiken. Je leert de mogelijkheden kennen, maar evenzeer de bedreigingen en de aandachtspunten. We staan stil bij welke informatie je op sociale media plaatst, en wat beter niet. Hoe zit het met de privacywetgeving? We bekijken ook waar je op moet letten bij het gebruik van jouw mobiele telefoon op de werkvloer.

Inhoud en aanpak van de vorming

  1. Inhoud
  • Je kent de belangrijkste sociale media kanalen
  • Je weet welke info je op sociale media kan plaatsen en wat niet.
  • Je kent de privacywetgeving
  • Je kan gepast gebruik maken van je gsm in dagdagelijkse situaties van klanten/cliënten/hulpvrager
  1. Aanpak

Deze opleiding biedt, aan de hand van een theoretisch kader en praktische voorbeelden, een inzicht hoe jouw organisatie sociale media positief kan inzetten. Bij deze vorming is er ruimte voor persoonlijke inbreng en reflectie. Na het volgen van deze opleiding kan je zelf actief aan de slag met sociale media en verwerf je basiskennis om hiermee aan de slag te gaan.

Doelgroep:

Medewerkers uit de zorgsector.

Aantal sessies / dagen:

Dagdeel van 3 uur of 4 uur

Maximum deelnemers:

Min. 7 deelnemers
Max. 20 deelnemers

Al onze vormingen worden op maat aangeboden en we spelen maximaal in op individuele vormingsbehoeftes. Heb je vragen of wil je bepaalde thema’s extra in de verf zetten, neem dan contact op via [email protected]. Liever een digitaal overleg? Dan bekijken we zo de vormingsvraag en overlopen we samen de mogelijkheden.

Offertes zijn altijd gratis.

BOEK DEZE VORMING